Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Headers and client library minor version mismatch. Headers:50630 Library:50549 in /profiles/a/as/asn/asn/asn.cba.pl/forum.asn.cba.pl/db/mysql4.php on line 48
Amatorskie Skoki Narciarskie - Szukaj
This page is hosted for free by cba.pl, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 5.83 PLN.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.
Strony WWWSerwery VPSDomenyHostingDarmowy Hosting CBA.pl
Znalezionych wyników: 239
Amatorskie Skoki Narciarskie Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: VII Mistrzostwa Amatorów w Skokach Narciarskich w Skawicy
matpal

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 709

PostForum: Konkursy/zawody   Wysłany: 1 Luty 2015, 21:44   Temat: VII Mistrzostwa Amatorów w Skokach Narciarskich w Skawicy
Ja sie wybieram ;)
  Temat: Skocznia z możliwością skoków w lato na 2015r. w Płocku
matpal

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 1648

PostForum: Porady dotyczące budowy skoczni   Wysłany: 4 Styczeń 2015, 21:28   Temat: Skocznia z możliwością skoków w lato na 2015r. w Płocku
Dokladnie, zrób zdj z bliska
  Temat: Punkty za Belkę Wiatr
matpal

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 1138

PostForum: Rozmowa Ogólna   Wysłany: 13 Grudzień 2014, 11:45   Temat: Punkty za Belkę Wiatr
ja juz Wam napisalem na fb .. wiec nie bede sie powtarzal :)
  Temat: Grapianka k5
matpal

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 877

PostForum: Skocznie!   Wysłany: 4 Wrzesień 2014, 12:09   Temat: Grapianka k5
ale pogdybac mozna :P ponoc jesien zapowiada sie krotka ;) w tatarch juz padal pierwszy snieg :P
  Temat: Grapianka k5
matpal

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 877

PostForum: Skocznie!   Wysłany: 27 Sierpień 2014, 13:38   Temat: Grapianka k5
juz chyba gorszej chyba nie moze byc ;)
  Temat: Grapianka k5
matpal

Odpowiedzi: 7
Wyświetleń: 877

PostForum: Skocznie!   Wysłany: 26 Sierpień 2014, 11:09   Temat: Grapianka k5
Rajmek napisał/a:
Fajnie,że doszedł ktoś nowy ;)

Rajmekk ta skocznia jest w Cichym :P tej zimy mysle wpasc do was poskakac :P
  Temat: Pomysł na lato ;-)
matpal

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 700

PostForum: Porady dotyczące budowy skoczni   Wysłany: 8 Luty 2014, 10:02   Temat: Pomysł na lato ;-)
ostatnio widzialem igielit w nowym targu na zbyciu ;)
  Temat: Kiedy zaczeliście skakac
matpal

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 946

PostForum: Rozmowa Ogólna   Wysłany: 8 Luty 2014, 09:59   Temat: Kiedy zaczeliście skakac
okolo 5 lat ;)
  Temat: Widział to ktoś z was?
matpal

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 637

PostForum: Filmy i Zdjęcia   Wysłany: 5 Luty 2014, 18:48   Temat: Widział to ktoś z was?
To jest w Rabce zdrój niedaleko dzicza
  Temat: VII Mistrzostwa Amatorów w Skokach Narciarskich Skawica 2014
matpal

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 643

PostForum: Konkursy/zawody   Wysłany: 3 Luty 2014, 21:57   Temat: VII Mistrzostwa Amatorów w Skokach Narciarskich Skawica 2014
Od nas ekipa też napawno pojedzie ;)
  Temat: Skoki narciarskie - Markowce
matpal

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 748

PostForum: Filmy i Zdjęcia   Wysłany: 31 Styczeń 2014, 22:07   Temat: Skoki narciarskie - Markowce
Ekipa widzę fest ;)
  Temat: Siary "Zalesie" K8 HS10
matpal

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 4333

PostForum: Skocznie!   Wysłany: 29 Styczeń 2014, 19:29   Temat: Siary "Zalesie" K8 HS10
Rajmek napisał/a:
Dzisiaj skoczyłem 11m ;)

[url=http://imagizer.imag...wlm.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://imagizer.imag...njo.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://imagizer.imag...9ce.jpg]Obrazek[/URL]
Tak wiem ,że linie są krzywo :p

tak to jest jak sie robi po pijaku :D gratulacje do pietnastu juz nie daleko :D
  Temat: Skokowe zjazdówki :)
matpal

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 4960

PostForum: Sprzęt   Wysłany: 27 Styczeń 2014, 13:16   Temat: Skokowe zjazdówki :)
zalezy ile masz wzrostu :P
  Temat: Wielko Skocznia K6 Rybnik
matpal

Odpowiedzi: 14
Wyświetleń: 1162

PostForum: Skocznie!   Wysłany: 27 Styczeń 2014, 10:59   Temat: Wielko Skocznia K6 Rybnik
nie szkoda wam nart ? XD
  Temat: Skocznia ''Palemka'' K7
matpal

Odpowiedzi: 5
Wyświetleń: 895

PostForum: Skocznie!   Wysłany: 27 Styczeń 2014, 10:55   Temat: Skocznia ''Palemka'' K7
bordzo fajna skocznia ;) brawo panowie !!
 
Strona 1 z 16
Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
stat4u
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
 ¤ 
Reklama Google

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13
Reklama
Reklama Google

Nasi Partnerzy
WinterSzus
SkokiTV
SkokiPolska
Najlepsze forum o skokach
Skoki narciarskie - najlepsze materiały w sieci!
Reklama Google1